Pages

Monday, May 23, 2011

Distressed❤


我有多心疼你的
你知道吗
你想哭
甚至一直在忍着泪
我才明白
你爱得深
也许你也不懂自己会这么爱吧



我怎么能伤害一个我爱的人
你能那么容忍这么大的一个错
是不是很怕会失去
是不是太






容忍不需要天分
我是否真的值得?



对不起






Bei
Can't you just treat yourself better?
I don't know what to do you know..
Your sound making me so uncomfortable..
I know you're helpless and you'll not give up in whatsoever situation.






Do remember,
i'll always be by your side.
Come to me...
Give u a big hug kay?
=)







No comments:

Post a Comment